17/10/2012

Beni Affet 18 Ekim 2012



Cüneyt eylülden olaylı bir biçimde boşanıp ferideye koşsa ve feride cüneyti kabul edip sonrada eylülle kardeş olduğunu öğrense.  evet feride bir de rüyasında oktay kılığına girmiş cüneyti görür filan anında müdahale eder bizim ki  Kanapeye yatak hazırlamakta zor iş merdiven var yap götür tekrar yap yorulur biz cüneytin iyiliğini düşünüyoruz değil mi? üya gördüğünde ninni söyler cüneyt masal okur filan cüneytle feridenin masalı var sonunda ela oluyor ya hatta o masal çok güzel mesela. üya gördüğünde ninni söyler cüneyt masal okur filan cüneytle feridenin masalı var sonunda ela oluyor ya hatta o masal çok güzel mesela. Edacım evet ya ben entrikalara razıyım elbet sonunda kavuşacaklarını bilirdik hiç değilse  Burcucum ferideye biri dokundu mu bizim cephe bitermiş admin demişti. hem sizin bebişiniz olacak onların hikayesi mutlu biter. bebek var sonuçta ya biz? Melisacım bebiş iyi oldu evet o da olmasa hiç çekilmezdi Bahar cephesi tecavüzden sonra.Keşke mutlu bitse bana kalırsa o bebek onları uzunca bir süre ayıracak.Hem Admin bir kere Baharla Kemal için ''İkili biraraya gelmiyor gelecekte''demişti.Umarım hikaye değişmiştir yoksa o cepheyi boşuna izliyorum demektir.  eğer biraraya gelemeyeceklerse de umarım birbirlerine kavuşma yolunda güzel adımlar atarlar. Baharı Beratla Sevginin esiri olarak görmek istemiyorum. Kemali de Bahara düşman görmek istemiyorum. ir çifti ayırmanın tek yolu 3. şahıs mıdır dersiniz? Bizi sıkmayacak hikayelerin çıkmasını temenni ediyorum.

Emel Altıparmak Edacım fatmacım evlensinler gizlice o zaman bizimkiler ya 

Burcu Ertürkler Neden sonunu değiştireceklerini düşünüyorsun Edacım?

Berna Unlu harika heyecan dorukda

Eda Öz aşkı baz alıp değiştirmiişlerdir diye düşünüyorum asıl bizde kavuşamama kesin sizde ki bize geçmiş yani emelin annesine de güveniyorum biraz ama biraz ama ben cüneytle feride evlenir diye düşünürken kemal gider diyordum genel özette uygun ama sonra bu yanda değişiverdi izledikçe şimdi kemal gitmez

Dilek Taşçı Zaten bu iki çiftte doğru düzgün biraraya gelemediler. Baharla Kemal azmetti zaman zaman yakınlaştı ama çok kısa sürdü bu birlikte olmalar. Eğer sonunda da birleşmeyeceklerse bunca ayrılığı niçin izliyoruz biz?

Burcu Ertürkler Baharcım gerçekten öyle;tecavüz bir bayanın başına gelebilecek en kötü şey idi ve o da bizim cepheye yazıldı.Bana kalırsa Baharın Kemalden hamileliği ne kadar güzel olsa da o bile silemez bu olayı.:((Dilekcim bizim cephede hep 3.şahıslar yüzünden ayrılma yaşanıyor,artık bu durum değişmeli.Ben de sana katılıyorum;Baharla Kemali ayrı göreceksek de ikisi de ayaklarının üstünde ve güçlü olmalı her zaman;nasıl Feride Kozan şirketinde çalışırken Cüneytle araları kötüydü ama ikisinin de o güçlü,ayakları üstünde hallerini izlemeyi seviyorduk aynı şekilde Bahar ve Kemal de öyle olmalı.Kemalin kendi mesleğini yapmasını istiyorum,Bahar da iş kadını olmalı:))

18:05 Publié dans Film | Tags : beni, affet, 18 ekim 2012 | Lien permanent | Commentaires (0)

Les commentaires sont fermés.