19/10/2012

Emirin Yolu 19 ekim neden yok bittimi



 

Ya böyle sacmalk warmı ? Bakmyn bu dizye Ferıha bttı benm için dızıde bttı . Sanki Gizem karaca bu dızıyı reyntqn rekrtmenı yapcak gulymde boşa qtmesn ) kız kendi dızısını cevıremdı ? Bas rol oynckyn mllet smdı bu kızı brdamı seyrtck ? Yapmcılar zorlmyn artk dızı btsn işkence ve zarar etmyn  paranıza yazık . uyduguma gore o diziden Serenay Sarikaya da ayrildi. Diziler bence maksimum iki, minimum bir sezon guzel olur, uzattikca anlamsizlasir. Boyle dizilere misal olarak Lale devri, Feniz Yildizi, Oyle bir gecer zaman ki, Emirin yolu, Arka sokaklar ve daha bir surusunu saymak olar. En iyisi diziyi tadinda ve vaktinde bitirmekdir. Aski- memnu gibi. Dizi simdi de insanlarin hafizalarindan cikmiyor ve efsane olarak kalir. Kas ki, AFK-ni da 67 bolumde bitirib, hafizalarimiza kazitsaydilar, efsana olarak kalsaydi..

19:47 Publié dans Film | Lien permanent | Commentaires (7)

Commentaires

Gizem KARACA, diziye Güneş SANCAKTAR dahil olmuş ve Emirle büyük bir aşk yaşayacakmış. Bla bla Bla ferihadan sonra kime inandırıcı gelecekmiş bu aşk, dizide emirin ne yaptığı bile belli değil güya çok sevdiği karısının ölümünün ardından başka bir kadını kolunu takıp partiye giden adamın aşkı bundan sonra büyük olsa ne yazar. Fatih AKSOY bundan sonra seyirciyi değil ancak kendini kandırır.Bu seyirci zaten yeterince aptal yerine kondu ve hale konuyor MEDYAPIMIN diğer dizilerine bakın seneryolar tutarlı, mantık hataları yok, mekan çekimleri iyi yani hiç bir masraftan kaçınılmamış.AFK ya ise medyapım PARA HARCAMAMAK iÇiN BÜTÜN SAÇMALIKLARI YAPIYOR. Lütfen AFK SEVERLER diziyi Televizyondan seyretmeyin, eğer çok seyretmek isterseniz internetten seyredin. Sizi aptal yerine koyan FATiH AKSOY VE MEDYAPIMA PARA KAZANDIRMAYINNNN

Écrit par : ines | 20/10/2012

Répondre à ce commentaire

Gerçek fanlar başından beri Hazal & Çağatay fanı..Ama çakma fanlar daha geçen haftalarda "Çağatay'la Zeynep çok yakışıyo" diyolardı,bugün de "Ayyy Gizem'le Çağatay çok yakışıyo" diyolar..Ne ayran gönüllüsünüz lan :D
Tek gerçek Hazal & Çağatay ! :D ♥

Écrit par : ines | 20/10/2012

Répondre à ce commentaire

gizeme nefret ediyorum aptal bu diziye bakmam artik

Écrit par : ines | 20/10/2012

Répondre à ce commentaire

gizeme nefret ediyorum aptal bu diziye bakmam artik

Écrit par : ines | 20/10/2012

Répondre à ce commentaire

Çağatay ULUSOY kendine bir iyilik yap MEDYAPIM dan kendini kurtar.Senide deneme tahtasına çevirdiler. KENAN ve KIVANÇ abini kendine örnek al. Onlar bu kadar saçmalayan bir dizide oynamadılarrrr

Écrit par : narsian omar | 20/10/2012

Répondre à ce commentaire

Emir seni hain sen hain sen güzel karısı, 3 ay ya da 4 ay içinde yaşam Feriha ve sevgilisi aşk unuttum çünkü bir insan olarak yaşamayı hak etmediğini vardır. Eğer emir daha sadık köpek, o senin yerine köpeği olduğunu kanıtladı insan gerçekten bile size vücudunuzun yemek kuzgun gelen kırlangıç olmayı hak yerine köpek karşılaştırır bunu hak etmedin. Emir size gerçekten yaşamak için hak etmedik bir prens gibi değil tüm emir değildir. Aldatmış Emir hilekar hain hepimiz şimdi emir nefret seni ölü görmeyi umuyoruz

Écrit par : karima | 29/10/2012

Répondre à ce commentaire

Hazal kaya kendisi isdedi filim den cikmayi hem gizem karaca ve cagtay ulusoy da cokk yakisiyor!!! Gizem Karaca & Cagtay Ulusoy!!!

Écrit par : twbeesv | 28/12/2012

Répondre à ce commentaire

Les commentaires sont fermés.