27/10/2012

Lale Devri 87. Bölüm Fragmanı 3 Kasım 2012

Lale Devri 87. Bölüm Fragmanı 3 Kasım 2012

Lale Devri 87. Bölüm için aşağıdaki site bize referans olmuştur. Detaylı bilgi için kaynak linkini tıklayın.

video-player.png

Lale Devri 87. Bölüm Yorumları: Berrin hep cinar yesimi sevmedi diyoduk dimi ama bence yesimde cinari sevmemis dogru adami resmen putlastirdi ama kazanamadi diye bi dusun o tekne gecesinden ronra evlenselerdi yesim mutlu olurmuydu bilmiyorum mesela cinar yesimin yaninda toprak icin nekadar agladi eger gercekten sevseydi goz yaslarina gamina kederine tahamul edebilirmiydi toprak bile uzulmesin cinar diye bebegini saklamisti dimi. Lale Devri 87. Bölüm toprak bir de evli değil şu aşamada..dava için ayrı bir eve çıkmak durumunda yoksa işi dahada zor olur.çınar toprağın evli olmadığını öğrendiği an toprağı nerminlerden koparöak için ne gerekiyorsa yapar.  Toprak aslan kesilecekse sadece çınara değil herkese aslan kesilsin ben izlerken sinir krizi geçiriyorum yok arkadaş ben oyuncu olsam mümkün değil toprağa oynamam izlerken sinir krizi geçiriyorum birde oynarsam hırsımdan sinirdem deliye dönerdim ya arkadaş insan hiç birşeye tepki göstermez mi? mantık çerçevesinde doğum parasını ödeyen çınarın toprağın evlenmediğini orada öğrenmesi lazım çünkü soyadı karagül.ama bizim senaristler orayı atlarlar muhakkak. Lale Devri 87. Bölüm Yeşim kendi pisliğinde boğulacak sözlerine takılı kaldım.. kızı pir-i pak temizlediler.. neredeyse mezara bembeyaz nurlar içinde gidecekti.. hani kendi pisliği hani boğulma hadisesi.. intiharını bile masum aşkına bağladılar.. çınar iki kere kızdı diye onu da vicdan azabına koydular.. helal olsun.. böyle pislikte boğulmaya ne var ki.. Hanzade bence yeşim önce akıl hastanesinde yatacaktı kendi pisliyinde boğulacaktı ama ne olduysa fikir deyiştirdiler serenay belki itiraz etmiştir.  nermin melihanın bakırköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesinde çekim vardı tüyosuna herkes şermin için falan demişti.. sonra meliha bir sohbette sizinle paylaştığım o tüyo önemliydi dedi.. bu söz üzerine şermin için olan birşey neden önemli olsun ki dedim..  Lale Devri 87. Bölüm ama o çekim girmedi bölümlerin hiçbirinde.. sence neydi.. tamam senaristler ahmeti doğuma sokarak saçma bir hareket yaptılar bizi sinir ettiler ama neden o konuya bu kadar takılıyoruz hala anlamıyorum.. ahmet gibi bir adam oraya girdi de Lale Devri 87. Bölüm Toprağın mahrem yerini mi gözetledi.. bir de bunu düşünelim. evet böyleb bir sahne olmasaydı iyiydi ama birşey söylendiğinde hemen niye o meseleye bağlanıyor herşey anlayamıyorum.. Lale Devri 87. Bölüm

Lale Devri 87. Bölüm

Lale Devri 3 Kasım 2012

24/10/2012

Beni Affet 229. Bölüm Fragmanı 25 Ekim 2012 Perşembe

Beni Affet 229. Bölüm Fragmanı 25 Ekim 2012 Perşembe Tanıtımı Özeti

Beni Affet 229. Bölüm, 25 Ekim 2012 Perşembe günü yayınlanacak olan yeni bölümüyle izleyicilerinin karşısına geliyor. Hafta içi her gün yayınlanmasıyla büyük kitlelere ulaşan tutkulu aşkı konu edinen Beni Affet‘in 25 Ekim 2012

Beni Affet 229. Bölüm

Beni Affet 25 Ekim

video-player.png

Feride, Cüneyt ve Tunç arasında bir üçgen yaratacaklar senarsitler, bunun zeminini hazırlıyorlar arkadaşlar. Beni Affet 229. Bölüm. Cüneyt "1" kere yalan söyledi, Cüneyt "ilk" kere yalan söyledi 230 bölüm sonra. Cüneyt "sürekli" yalan söyleme derdinde değil bu gün söyleyecekti ama olmadı. Kemal meselesi engel oldu.. Bu da kaderin döndüğü bir an.. Beni Affet 25 Ekim Bende çok görmek istiyorum Feride'yi.. ama olmuyor.. Beni Affet 229. Bölüm Yakında tek bir feride cüneytçi bile burada kalmayacak izlemeyecek bu diziyi zaten izlemiyor bir çoğu senaristler bu kafayla devam etsinler. Unutma beni dizisin de değiliz. Brezilya dizisi değil bu. Orada ki herkes sabırla izleyebilir ama biz izleyemeyiz kurgu çok farklı feride ve cüneyt 5 sezon birbirinden nefret edemez bir ara da görünmeden olmaz aşklarını yaşayamadan olmaz karıştırmasınlar bu dizileri birbirleriyle. cüneytin yerine koymayalım biz kendimizi.koyarsak kendimizden tiksinti gelir ne yazık ki..cüneytin yerine koysaydık eğer kendimizi,feridenin ihanetine gözü kapalı inanmazdık,hadi inandık diyelim onun aşkının büyüklüğünü anlayıp selimi beklemezdik,hadi bekledik diyelim bir defa reddedildik diye aşkından vazgeçip ertesi gün evlenmezdik,hadi onuda yaptık diyelim ferideyi ölümün eşiğinden kurtardıktan ve onun kendini ölesiye sevdiği anladıktan sonra aval aval düşünmezdik.ha cüneyt bu kadar kabul edilemez bir karakter o zaman neden izliyorum bu diziyi.ahh bunu bir bilebilsem.bu da benim zaafiyetim ne yazıkki. Kabul edin lütfen sizde! Beni Affet 229. Bölüm Gerek yok bu kadar cüneyti yerin dibine sokmaya. Onu sevenleri hiç mi düşünmüyorlar. Biz sonra nasıl inanacağız onların aşkına? Ya katlettiler resmen. Feridenin nefret etmediği kalmıştı bir. Nefret etsin tamam ama cüneyt mücadele etmedikten sonra bu nefret neye yarayacak? Feride nin nefret etmesi demek hiç görüşmemeleri konuşmamaları demek. Cüneytten bir atak geleceği yok. O zaman kapatın feride cüneyt defterini. Beni Affet 25 Ekim baharın aşkı için savaşacağını düşünüyorum bu sezon. Buarada bence bahar berattan boşanacak ama kemal bunu bilmeyecek geçen sezondandır diyorum bunu zaten. Beni Affet 229. Bölüm Arkadaşlar Cüneyt gibi bir adam Eylül'le evlendi, şimdi Ben Feride'yi seviyorum diye çekip gitmesi mümkün değil. Ki eylül'de bunu iyi kullanıyor açıkçası. Olaya gerçekçi bakın, siz koyun kendinizi Cüneyt'in yerine "bu" bu kadar kolay değil.anlamıyorum ben bu cüenytin evlilik yeminini.nasıl istemeye istemeye evlendiğini gördük cüneytin nikah masasında soru sorduklarında bile adam durup ferideye verdiği yemini düşündü,zaten o masaya oturmadan da bir dünye alkol aldı.şöyle yürekten bir evet demedi ki eylüle.allah kahretsin bir imza bu kadar mı kıymetli.  Eylülden hemen boşanmayacağını burada ki herkes çok iyi biliyor. Bizim derdimiz cüneytin karakterin de görmüyormusun halini? Ne istediğini bilmiyor yalan söylüyor eylülle yılışıyor tamam belki şimdi değil ama ilerde yılışacaktır. Ne yani hiç bir şey olmamış gibi tamam feride hadi bay bay ben görevimi yaptım iyileştin güle güle mi diyecek sonra hop eylülün kollarına? Beni Affet 25 Ekim Biz buna aşk mı diyeceğiz? Demem demeyiz! Beni Affet 229. Bölüm Cüneytin aşkını da hissedemiyoruz biz o eski cüneyt yok. Ferideyi deli gibi seven cüneyt yok. Ya ferideyi lekeli bilirken bile daha çok gösteriyordu aşkını bune şimdi feride aklanınca bu aşkın büyüsü mü gitti ? Neredeyse keşke feride aklanmasaydı dedirttirecek senaristler. boşansın da Kemalin bilmemesine bile razıyım:))Kemale odun dememin nedeni oduna dönüşme aşamasında olması:))Umarım Bahar onun için mücadele eder ve Kemal sırf Bahar ondan kopsun diye onu üzecek davranışlar sergilemez. O zaman eminim sen de odun dersin ona. Beni Affet 229. Bölüm Kimin eli kimin cebinde belli olmayacak yani burası gençlik dizisi değil yahu ne tunçu allah aşkına ya  Kardeş onlar yahu kardeş bunlar gerçekleri öğrendiklerinde nasıl bakacaklar suratlarına Beni Affet 229. Bölüm

22/10/2012

Beni Affet 228. Bölüm Özeti 24 Ekim 2012

Beni Affet 228. Bölüm Özeti 24 Ekim 2012

Beni Affet 228. Bölüm Özeti 24 Ekim 2012 Çarşamba

Her gün yayınlanan bölümleriyle takipçilerini kendisine bağlayan dizi Beni Affet 228. Bölümü ile 24 Ekim 2012 Çarşamba günü yayında.

Beni Affet 228. Bölüm

Beni Affet 24 Ekim 2012

video-player-image.png

böyle bişey yok ya zaten polis açıklama yapar bu birincisi adam kafasına sıkmış ambulansa bindirirken nabzı atıyor diyorlar senarist uzaydamı yaşıyorsun sen burası dünya uyanda balığa gidelim.  berat ölmiycek sakat kalacak ve beni kemal vurdu diyecek gerizekalı baharda vicdan azabı hesabına berata bakacak amma saçmaladılar bu ne yah izlemiycem bu diziyi artık hiç mutluluk yok herşey kötü gitmek zorundamı? bu dizinin adi beni affet degilmi bence adi degissin cumku sacmalada iyice adi beni affetme olsun bu dizi de hep kotuler kazaniyor biraz da mutluluk olsun dizinin icinde bu dizi kotulerin uzerinde oynuyor kotuler yaptiklari her tuzaktan kurtuluyor iyiler kotu oluyor sacma boyle sacma bir dizi hayatimda gormedim hicSetten Aldığımız Bilgilere Göre Berat Ölmeyecek Ve Ameliyattan Çıkacak Ama Sakat Kalacak Doktorlar Bir Daha Yürüyemeyeceğini Söyleyecek.Vicdan Azabı Çeken Bahar ve Kemal 'in ise Yolları kavuşmadan Tekrar Ayrılır. kemal kadar berat ınsaflı degıl kesnlıkle kemal vurdu dcek baharı sevdgmden vurdm dcek yurek yok onda ama sonradanda been vurdum der ve kemalı ckartr hapisten. Gereksiz bağırış çağrırışla zaman geçer, söylenmesi gerekenler varken susulur."Ihbarda bulunacağım, iki kişi birbirini öldürecek" der kaçırıldığından söz etmez, oysa; "kaçırıldım,hapis tutuldum, kocam kurtardı beni kaçıran filan yerde kocamla tartışıyor ona bir şey yapacak" dese olmayacak sanki değil mi? Yaşlı ömrüm boyunca izleyiciyi bu denli geri zekalı yerine koyan başka bir senaryo görmedim.  bedeli ALLAH öder kimse degil bos bos konusmayin herkez hatta yapiyor herkez cezasini ceker ahrete diziyi izliyonuz kafaniza birsey almiyonuz hadi sizin cocugunuz olsa basina böyle bir is gelse geber mi diyeceniz.