21/10/2012

Yer Gök Aşk 93. Bölüm 29 Ekim 2012

Yer Gök Aşk 93. Bölüm Fragmanı 29 Ekim 2012

Yer Gök Aşk 93. Bölüm Fragmanı 29 Ekim 2012 Tanıtımı Videosu ve Özeti Editör tarafındanYer Gök Aşk kategorisine eklenmiştir. Yer Gök Aşk 93. Bölüm Fragmanı 29 Ekim 2012 hakkında 3 yorum yapılmıştır. Lütfen sizde yorumlarınızı aşağıdaki alandan bizimle paylaşın. İyi Seyirler... Yer Gök Aşk  93. Bölüm Fragmanı İzle 29 Ekim 2012 Pazartesi Pazartesi akşamı yayınlanacak olan yeni bölüm fragmanı haberlook.com'da yayında.

Yer Gök Aşk 93. Bölüm

video-player-image.png

Yer Gök Aşk 93. Bölüm sevda da hamile değilmi zaten? hem kendi bebeğine hem havvanınkine mi annelik edecek? bencede ali ömerle sevda evlencek havva yusuf aşkı bu karakterlerde hayat bulacak sanki onlar ölmemiş de evlenip çocukları olmuş gibi:(( ama bundan sonra dizi nasıl bir hal alır merak konusu kanımca biz yer gök aşkı havva için sevdik havva ve sultan daha çok;) Yer Gök Aşk 93. Bölüm bu arada ali ömer sevdayla evlenince manyak babası ve hasta ruhlu namus bekçisi abisi kızın peşini bırakacak ali ömer tehdit etcek onları bana göre;) havva çıktıktan sonra ne olacağı inanın umrumda bile değil nasıl saçmalarlarsa saçmalasınlar..biz bu diziyi havva yusuf için sevdik onların aşkını izledik.. havva yusuf ve sultan karakterleri yer gök aşkı bugünlere getirdi... Yer Gök Aşk 93. Bölüm sacma havvanin oglu olarak dönerse ne anlami var o zaman dönmesin dönersede herseyin bir oyun oldugu söylenilip dönsun bence

Yer Gök Aşk 29 Ekim 2012

Yer Gök Aşk 93. Bölüm Fragmanı 29 Ekim 2012

Beni Affet 227. Bölüm 23 Ekim 2012 Salı

Beni Affet 227. Bölüm Özeti Tanıtımı Fragmanı 23 Ekim 2012 Salı

Beni Affet 227. Bölüm Fragmanı İzle 23 Ekim 2012 Salı Yeni Bölüm Fragmanı Sitemizde Sizlerle… Hafta içi her gün Star Tv ekranlarında yeni bölümlerini bizlerle buluşturan Beni Affet 227. Bölümü

Beni Affet 227. Bölüm

Beni Affet 23 Ekim

video-player-image.png

Beni Affet 227. Bölüm 23 Ekim 2012 Salı Hakkında: Diziyi severek izliyorum bazende buradan attığınız yorumlara bakıyorum da çok saçma sapan şeyler yazıyorsunuz isteyen istediğini izler izlememekte size ve izlemek istemeyenlere kalmış birşey size kimse bu diziyi zorla izlettirmiyor yada silah zoruyla sabredin biraz bölümler hafta da beş gün yayınlanıyor zaten neyin merakı içinde kalıpta size tüyo veren kişiyi sıkıştırıyorsunuz ki o da elinden geldiğince sizin merakınızı gidermeye çalışıyor bence ona da saygı duyun ve artık fazla saçmalamayın... Tunçuda kullanıyor yani eylül ay allahım ya herkesi elinde kukla etti  Haklısın admin unutma beni çok fena bir şey ya. İzleyenlere sabır versin  Yani şimdi entrikalar artacak öyle mi admin ferideyle cüneyt romantik anlar geçirdi of korkuyorum  Tahmin edemeyeceğimiz ne olacak ki ? Admin şu nu çok merak ediyoruz bahar la cüneyt aşkı için mücadele edecek mi lüften cevap verebilirmisiniz.  Bahar cephesinde hiçbir olay ortaya çıkmıyor;Feride cephesinin en önemli olayı aklanmaydı,ortaya çıktı;bizdeki en önemli olay tecavüz lütfen uzatmasınlar artık Bahar birine mahkum olacaksa da Berat olmasın zengin ve klas bir psikopata mahkum olsun en azından şık görelim Baharı. berat resmen bahar la kemal in ilişkisine taş bağlayıp denize attı.. biraz acayip bi tip berat. ama o da ne yapsın hayatta hiç birşeye sahip olamamış biri ve en sevdiği kişi de en sevdiği dostunu seçmiş o ne yapsın. kemalin içeri atılması şart mı adam kendini vurdu parmak izi de ona ait silah da elinde bu kez de kemal vicdan azabı çekip bahardan uzaklaşacak ama herkes bu durumdan kemali sorumlu tutuyor berat melek kemal şeytan oluyor

20/10/2012

Adını Feriha Koydum 73. Bölüm

Adını Feriha Koydum 73. Bölüm Fragmanı ve Özeti İzle 26 Ekim 2012 Cuma

Yeni Bölüm Fragmanı ve Özeti eklenmiştir.

Her bölümünü severek izlediğiniz dizi Adını Feriha Koydum bu sezonda Show Tv‘de yeni bölümlerini ekranlara çıkarmaya devam ediyor.

Adını Feriha Koydum 73. Bölüm Fragmanı

Adını Feriha Koydum 73. Bölüm 2. Fragman

Duyduguma gore, diziye kisa bir ara verilecek? Bilgi kesinmi? Nedeni ne? Dizi 3 hafta yokmuş arkadaşlar. Bu haftada yok. Haftayada bayram sebebiyle yokmuş. Tabii bunlar hep bahane. Son yazda 3 hafta sonra bitiyor. Bir şeyler dönüyor ama ne ???  Tabii sıktı bir yerleri. Baktılarki olmuyor çok tepki alıyorlar. Reytingler düşüyor. Şimdi bir kurnazlık peşindeler. İzlemeyin bu diziyi arkadaşlar. Çağatay gitsin kurtarsın kendini bu diziden. Ona dizi mi yok.Dizi kafadan öyle bir kadroyla devam etmekle baştan kayıptı zaten.Feriha'dan boşalan yeri tam bir fiyasko olan iki kızla kapatmaya çalışmak kadar çocukça birşey yapılamazdı.Tadında bırakıp düğün sahnesi mutlu sonla bitirmediler.Hadi Feriha'yı öldürdünüz bıraksaydınız ama o ama bu şekilde Feriha & Emir efsanesi olarak kalsaydı.Şimdi iki kız tutmayınca çare Emir'e yeni bir partner bulmaya kaldı.Diziyi ille de devam ettirip maksat Emir'e ille biriyle büyük bir aşk yaşatmaksa zaten bu büyük sevgi üzerine inandırıcılığı olmayacaktır ki.Çaba boşuna.!!! Ama Zülal mi Can mı Gizem Karaca mı derseniz tabiki bu kızların yanında Gizem muazzam bir ekran yüzü olur.ama bence ne Hande'nin tekrar dönüşü ne de Gizem hikayeyi toparlayamazlar görürsünüz.Çünkü hala bu seyirci Feriha geri dönsün hayalinde.Bu kadar isteği niye kulak ardı ediyorsunuz??Çünkü Emir ve Feriha'yı birbirlerine çok yakıştırdık.Niye diziyi bir an önce bitirip Hazal ve Çağatay'ı yeni bir projede buluşturmuyorlar????Bu dizide mümkünü yok Hazal zaten kesinlikle dönmüyorum diyor;seyirci de ille ikisini yanyana görmek istiyor. Feriha dönerse dizi izlenir kim girerse girsin yerini tutamaz zülalde gıcık canda yakışmıyor yeni girecek olanda sinir bozacak diziyi batırdıkca batırıyorlar ah nerde emirin gercek aşkı onsuz olmuyo işallah döner dizinin heyacanı tutkusu ozaman dôner handesin dönmeside güzel olur 3 gıcıga dersini verir... iğrenç bi hal aldı dizi yazık 2 sene boyunca izledik ferihanın aşkını şimdi başka birine aşık oluyo resmen seyirciyle dalga geçiyolar yazık oldu 2 seneme umarım tutmaz da hiç değilse emirle ferihanın aşkı kalır aklımızda....